Pàgines

13/8/12

Seguirem!!!



El 18 de juliol, quan em vaig autoimposar uns dies de descans a la meva activitat a Twitter i Facebook parlava d'un temps de 'guaret' (que l'enciclopèdia defineix com un temps de repòs d'un terreny perquè torni a adquirir fertilitat). Al cap d'encara no un mes ja no m'atreveixo tant a parlar de 'guaret' com de vacances. Han estat uns dies de silenci voluntari a les dues xarxes socials majoritàries (que no pas a l'Instagram ni en aquest bloc, per exemple), del qual no és pas que me'n senti especialment feliç. En tot cas, com a experiment, sí que ha estat interessant (entre altres coses, per veure com el nombre de seguidors a Twitter, malgrat el silenci autoimposat, passava de 2.453 a 2.489).

També ha servit per desconnectar molt millor aquests dies fora d'Osona, però també m'he quedat amb les ganes de piular o repiular algunes coses (ara mateix em venen al cap alguns fets d'aquests dies com els incendis de l'Empordà, el debat del pacte fiscal, el concert del 30 de juliol a Girona, els intents d'alguns d'apropiar-se la manifestació per la independència de la Diada, els èxits de les catalanes i el fracàs dels espanyols als Jocs Olímpics, la polèmica entorn a l'acte polític en dos supermercats andalusos, o la mort de Chavela Vargas, i segur que moltes coses més).

En fi... que ja hi tornem a ser. I com diu la cançó, "Seguirem! Encara amb el mateix cortatge. Seguirem! Encara amb la mateixa il·lusió. Seguirem! Encara amb la mateixa empenta. Seguirem!". Que acabeu de passar tots un molt bon estiu!!!